Friday, May 27, 2011

IMPORTANT:Calling on All Green to Participate in Final Phase of Green National Poll مهم: دعوت از سبزها برای مرحله نهایی مشارکت

May 27th, 2011 - According to the 25 Bahman Facebook, the first phase of the Green National Poll has now been completed with 10,000 participants providing more than 5000 comments (over 30,000 sentences posted) regarding the key challenges facing the Green movement. The results of this poll will be published within the next 24 hours.

With the 2nd anniversary of the rigged elections fast approaching, the 25 Bahman Facebook is now calling upon the Green to participate in the 2nd phase of this initiative and provide suggestions for names for the demonstrations planned for the 18th, 22nd, 23rd, 25th, and 30th of Khordad by tomorrow 12:00pm. 

The final results will be published on May 30th, 2011. Please provide your input at the following sites:

25 Bahman Facebook Page: http://on.fb.me/mOn5Sl
25bahman@gmail.com

PLEASE PARTICIPATE & SHARE WITH AS MANY PEOPLE AS POSSIBLE

Source: FB Page بیست و پنج بهمن  http://on.fb.me/mOn5Sl


مهم: دعوت از سبزها برای مرحله نهایی مشارکت سبز

دعوت کردیم بیایید درباره هدف مان از اعتراض، شیوه برگزاری تظاهرات و... صحبت کنیم. نظرسنجی کنیم تا خودمان راهی را که خواهیم پیمود مشخص نماییم. با آغوش باز پذیرفتید... خواهش کردیم به هم نسلی های خود اعتماد کنید، قبول کردید و آمدید تا با هم برای آینده تصمیم بگیریم . آمدید و بیش از 10000 برگه نظرسنجی را کامل کردید. بیش از 5000 کامنت ( افزون بر 30000 جمله) درباره مسائل مهم پیش روی جنبش را مانند یک عضو-رهبر نگاشتید. مطمئن باشید نظرات شما به گروهها و عزیزان سبز ارسال شده و فردا پس از ساعت 24 که نظرسنجی بزرگ خرداد به اتمام می رسد نیز نتایج نهایی فرستاده خواهد شد. این عزیزان نیز با روی گشاده پذیرفتند و یاری کردند تا این مشارکت مردمی شکل جدی تر و اجرایی تری به خود بگیرد.


اکنون زمان پیمودن آخرین مرحله این برنامه ریزی مشترک و بزرگ فرا رسیده است. در این مرحله پیشنهاد ما این است که برای هر کدام از روزهای مهم خرداد نامی پیشنهاد کنیم. آن نامها را به رای همه بگذاریم و سپس با هم ازسه روز دیگر در فضای مجازی، سطح شهر، با تلفن، اس ام اس، همه جا و با تمامی ابزاری که در اختیار داریم شروع به اطلاع رسانی همه جانبه کنیم.  تا روزی که برنامه احتمالی برای روزهای اعتراض خیابانی اعلام شود. مطمئن باشید این بار ما برای آینده خودمان تصمیم خواهیم گرفت. "رای من کو" اسم شبی بود که با آن آغاز کردیم و اکنون با گسترش شبکه های مردمی مجازی در روزگار سانسور و زندان این راه را ادامه می دهیم با هم تمرین می کنیم و تصمیم می گیریم.
پس اینک شما:


خلاصه برنامه نهایی:
قدم اول: اتمام نظرسنجی بزرگ خرداد در ساعت 24 روز هفتم خرداد و آغاز جمع بندی نظرات بلافاصله پس از پایان مهلت. اگر هنوز در این نظرسنجی شرکت نکرده اید می توانید تا فردا این کار را انجام دهید و دوستان دیگر را به شرکت در آن دعوت کنید.
قدم دوم: تا فردا ساعت  12 ظهر اسامی پیشنهادی خود را در ذیل این پست یا لینک وب ارائه شده برای روزهای 18، 22، 23، 25 و 30 خرداد اعلام یا به آدرس ما ایمیل کنید. پس از جمع آوری پیشنهادها، سه نام برتر برای هر روز از فردا ظهر تا  روز نهم خرداد به رای فیس بوکی و تحت وب اعضا گذارده خواهد شد. ما این لحظات را زندگی کرده ایم و پاره ای از تاریخ زندگی ما هستند. چه  کسی نزدیکتر از ما به این روزها؟ چه کسی چون ما می تواند برای چنین روزهای بزرگی نامی انتخاب کند؟ دقت کنیم که انتخاب نام علاوه بر اینکه بهانه است برای یادآوری این روزها، ما را در امر آگاهی بخشی و برنامه ریزی منظم برای اطلاع رسانی یاری خواهد کرد.
سوم: 9 خرداد روز نهایی است که در آن بخشی از نتایج نظرسنجی بزرگ خرداد و اسامی روزهایی که انتخاب کرده ایم اعلام می شود. از همان روز کار خود را برای اطلاع رسانی آغاز خواهیم نمود.


دوستان، این برنامه ریزی بزرگترین اتفاق جنبشی-شبکه ای مردمی در ماههای اخیر است که از مرحله تعیین هدف تا برنامه ریزی و اجرا در آن بوسیله شبکه مردمی انجام می شود. بیایید اهمیت این مساله را به همراهان و دوستان دیگر توضیح دهیم و همه برای موفقیت آن از همین الان با تمام ابزاری که داریم بکوشیم. موفقیت این طرح شروع راهی تازه در مشارکت مردمی سبز خواهد بود، راهی که در راستای شعارهای سران جنبش و روایت اصیل مردمی آن قرار دارد.


 نامی برای روزهای 18، 22، 23، 25 و 30 خرداد انتخاب کنیم:
پیشنهادهای خود را در همین صفحه به صورت کامنت بنویسد، یا به لینک ذیل مراجعه کنید و یا به آدرس زیر ایمیل کنید. ما تمامی کامنت ها را یکجا جمع آوری خواهیم کرد:
25bahman@gmail.com
لینک تحت وب برای نوشتن نظر: http://dayofprotest.com/archives/4167

No comments:

Post a Comment